chat

Escape room per familias i nens a Barcelona

Aventurico és on els nens s'ho passen d'allò més bé, i els adults tornen a ser nens. ¡Oferim els millors jocs d'escapar en família i vam organitzar els aniversaris molt especials! La nostra ambientació única, tecnologia de proves més avançada i una immersió total en la trama us portarà a el món màgic d'Alícia al País de les Meravelles, Harry Potter, el laboratori secret. Comença la teva aventura avui! (Monitor obligatori per a grups de nens fins a 12 anys)
60 minuts d'aventures
Des de 15€/persona
Oberts de Dilluns a Diumenge
0
Jocs
0
clients
0
Aniversari inoblidables
0 - 1
persones simultàniament
Escape room
Reservar el joc
Diversió amb amics, emoció única, treball mental
Jocs per a nens
Reservar el joc
Jocs exclusius amb màxima diversió per als nens a partir de 6 anys
Realitat virtual
Reservar el joc
Descobreix el món on tot és possible

Reservar el joc

{{ firstDay + ' ' + prevM }} - {{ lastDay + ' ' + nextM }}

Para reservar esta fecha, póngase en contacto con nosotros o solicite una llamada

{{ quest.name }} {{ quest.name }}

Els nostres clients
Família
Genial, divertido y original la academia de magia inspirada en Harry Potter. Pasamos un rato estupendo. Personal muy amable.
Hicimos el de Alicia KIDS y lo pasamos super bien! Eramos 8 y nos fué de 2 minutos acabarlo.Eramos novatas y nos ayudados un poco, pero fue muy chulo!
Hemos jugado el virtual y el hado y nos lo hemos pasado estupendamente. ¡Queremos repetir! La atencion por parte de los chicos es insuperable, son super atentos y te explican muy bien de que va todo. Merece la pena! 100% recomendado.
Nos ha encantado tanto el lostroom de alicia como el de cosmos y secuestro!! 100% recomendables y diferentes!!
Nens
Hemos sido un grupo de 6 y nos lo hemos pasado genial. Agente Secreto SUPER RECOMENDADO! PD: Agradecer al personal que a sido super atento y amable (Lucía y Alex???? )
Mi primera vez en un escape room y fue muy pero que muy divertido. El ambiente está muy conseguido y buena variedad de juegos. ¡Muchas gracias también a la game master Lucia, una chica majísima!
Amics
Me ha gustado porque era de harry potter! quiero repetir!
Fui con mis compis del curro y no lo pudimos haber pasado mejor. El escape room de Academia de Magia está super currado y de haber ido con un grupo más pequeño no estoy segura si hubiese logrado salir. Los recomiendo 100%. Quedamos encantados con el escenario y las pruebas. Además, nos tocó un game master llamado Sara que fue super simpática y nos sacó risas nada más al entrar a la puerta. Muchas gracias por todo ¡Volveré!
Reservar
Autorització