chat

Escape room per familias i nens a Barcelona

Aventurico és on els nens s'ho passen d'allò més bé, i els adults tornen a ser nens. ¡Oferim els millors jocs d'escapar en família i vam organitzar els aniversaris molt especials! La nostra ambientació única, tecnologia de proves més avançada i una immersió total en la trama us portarà a el món màgic d'Alícia al País de les Meravelles, Harry Potter, el laboratori secret. Comença la teva aventura avui! (Monitor obligatori per a grups de nens fins a 12 anys)
60 minuts d'aventures
Des de 15€/persona
Oberts de Dilluns a Diumenge
0
Jocs
0
clients
0
Aniversari inoblidables
0 - 1
persones simultàniament
Escape room
Reservar el joc
Diversió amb amics, emoció única, treball mental
Jocs per a nens
Reservar el joc
Jocs exclusius amb màxima diversió per als nens a partir de 6 anys
Realitat virtual
Reservar el joc
Descobreix el món on tot és possible

Reservar el joc

{{ firstDay + ' ' + prevM }} - {{ lastDay + ' ' + nextM }}

Para reservar esta fecha, póngase en contacto con nosotros o solicite una llamada

{{ quest.name }} {{ quest.name }}

Els nostres clients
Família
Genial, divertido y original la academia de magia inspirada en Harry Potter. Pasamos un rato estupendo. Personal muy amable.
Todo fantástico. Una manera diferente de celebrar un cumpleaños. Martina tuvo mucha paciencia. Muy profesional y le confiaría otra vez a mis hijoss sin dudarlo. Muchas gracias.
Genial. Molt recomanable. Ho heu de provar!!
Super divertido! Fuimos en familia, peques y grandes y todos la pasamos muy bien! Sin duda repetiremos!
Nens
Hemos sido un grupo de 6 y nos lo hemos pasado genial. Agente Secreto SUPER RECOMENDADO! PD: Agradecer al personal que a sido super atento y amable (Lucía y Alex???? )
Mi primera vez en un escape room y fue muy pero que muy divertido. El ambiente está muy conseguido y buena variedad de juegos. ¡Muchas gracias también a la game master Lucia, una chica majísima!
Amics
Éramos un grupo de 6 chicas y nos lo pasamos genial todas. Las salas del escape son divertidísimas, está súper bien ambientado. Dentro del escape te metes muy bien dentro de la historia. Por un momento olvidé que tengo ya 30 años y me convertí en una niña buscando la Piedra Filosofal. Pero sobre todo quería agradecer a los Game masters el favor que me hicieron de darle una sorpresa y sacarle una carcajada a mi amiga. Les pedí que hicieran como que mi amiga era una peligrosa mortífaga buscada por la ley y que se sorprendieran al verla entrar. A este respecto también superaron nuestras expectativas. Lo bordaron. Mil gracias por esta experiencia tan agradable.
Mi experiencia fue Alice in Wonderland y es genial. Hay que pensar bastante para resolver los acertijos. Recomendable cien por cien. Ambientación muy lograda.
Reservar
Autorització