chat

Escape room per familias i nens a Barcelona

Aventurico és on els nens s'ho passen d'allò més bé, i els adults tornen a ser nens. ¡Oferim els millors jocs d'escapar en família i vam organitzar els aniversaris molt especials! La nostra ambientació única, tecnologia de proves més avançada i una immersió total en la trama us portarà a el món màgic d'Alícia al País de les Meravelles, Harry Potter, o a la Jungla misteriosa. Comença la teva aventura avui! (Monitor obligatori per a grups de nens fins a 12 anys)
60 minuts d'aventures
Des de 15€/persona
Oberts de Dilluns a Diumenge
0
Jocs
0
clients
0
Aniversari inoblidables
0 - 1
persones simultàniament
Escape room
Reservar el joc
Diversió amb amics, emoció única, treball mental
Jocs per a nens
Reservar el joc
Jocs exclusius amb màxima diversió per als nens a partir de 6 anys
Realitat virtual
Reservar el joc
Descobreix el món on tot és possible

Reservar el joc

{{ firstDay + ' ' + prevM }} - {{ lastDay + ' ' + nextM }}

Para reservar esta fecha, póngase en contacto con nosotros o solicite una llamada

{{ quest.name }} {{ quest.name }}

Els nostres clients
Família
He asistido hoy por primera vez con mi hija y sus amigas. Han disfrutado muchísimo y han salido encantadas de la sesión de El secreto de la jungla. ¡¡Muy chulo!!
Los niños jugaron al juego de Alicia Kids. La dificultad es intermedia pero esta muy bien logrado. Los trabajadores simpaticos y agradables. En resumen, pasamos una muy buena tarde y la experiencia fue excelente.
Todo fantástico. Una manera diferente de celebrar un cumpleaños. Martina tuvo mucha paciencia. Muy profesional y le confiaría otra vez a mis hijoss sin dudarlo. Muchas gracias.
Es preciosa, increible, súper bien ambientada. A los peques les encanta Alicia y les pareció increible. Los chicos que la llevan son majísimos. La recomiendo al 100%
Nens
Mi primera vez en un escape room y fue muy pero que muy divertido. El ambiente está muy conseguido y buena variedad de juegos. ¡Muchas gracias también a la game master Lucia, una chica majísima!
Hemos sido un grupo de 6 y nos lo hemos pasado genial. Agente Secreto SUPER RECOMENDADO! PD: Agradecer al personal que a sido super atento y amable (Lucía y Alex???? )
Amics
Fuimos 5 amigos. Hacía mucho tiempo que no nos divertíamos tanto. Durante el juego tuvimos que completar las tareas y detectar quién de nosotros era el traidor. El juego está genial, definitivamente volveremos
Todo perfecto y muy bien organizado! Lo recomiendo!!
Reservar
Autorització