chat

Escape room per familias i nens a Barcelona

Aventurico és on els nens s'ho passen d'allò més bé, i els adults tornen a ser nens. ¡Oferim els millors jocs d'escapar en família i vam organitzar els aniversaris molt especials! La nostra ambientació única, tecnologia de proves més avançada i una immersió total en la trama us portarà a el món màgic d'Alícia al País de les Meravelles, Harry Potter, o a la Jungla misteriosa. Comença la teva aventura avui! (Monitor obligatori per a grups de nens fins a 12 anys)
60 minuts d'aventures
Des de 15€/persona
Oberts de Dilluns a Diumenge
0
Jocs
0
clients
0
Aniversari inoblidables
0 - 1
persones simultàniament
Escape room
Reservar el joc
Diversió amb amics, emoció única, treball mental
Jocs per a nens
Reservar el joc
Jocs exclusius amb màxima diversió per als nens a partir de 6 anys
Realitat virtual
Reservar el joc
Descobreix el món on tot és possible

Reservar el joc

{{ firstDay + ' ' + prevM }} - {{ lastDay + ' ' + nextM }}

Para reservar esta fecha, póngase en contacto con nosotros o solicite una llamada

{{ quest.name }} {{ quest.name }}

Els nostres clients
Família
Me ha gustado mucho. Nico ha sido muy amable. Volveré pronto
Ayer estuvimos en Aventurico Alicia en el país de las maravillas y lo pasamos genial! Fuimos toda la família, los niños y los mayores participamos y lo pasamos genial! Gracias Lostroom y hasta la proxima!
Un cumpleaños diferente y excepcional muchissimas gracias!!!!! todos muy amables
Muy recomendable! Para repetir!! Mi hija y sus amigas de 7 años comentaron que la decoracion y las pruebas muy curradas! No es muy dificil pero tampoco muy facil, el personal amable y simpatico
Nens
Mi primera vez en un escape room y fue muy pero que muy divertido. El ambiente está muy conseguido y buena variedad de juegos. ¡Muchas gracias también a la game master Lucia, una chica majísima!
Hemos sido un grupo de 6 y nos lo hemos pasado genial. Agente Secreto SUPER RECOMENDADO! PD: Agradecer al personal que a sido super atento y amable (Lucía y Alex???? )
Amics
Muy buena experiencia para que la disfruten solos los niños sin ningún adulto! Muy contentos, repetiremos.
Hicimos el de zombies y la verdad que esta muy bien ambientado, las pruebas son un poco dificiles pero se pueden solucionar con logica. Las chicas muy majas y las pistas que te daban no te las decian directamente si no que te hacian pensar. Volveria a repetir encantada!! Salimos muy contentos y con ganas de hacer mas.
Reservar
Autorització